måndag 30 april 2012

Valborg och storstädning


Kikar in och önskar en riktigt mysig valborg!

Här hemma har vi stor vårstädning och rensar huset från topp till tå. Städar och sorterar, organiserar och slänger om vartannat. Varenda skåp, garderob och minsta lilla vrå gås igenom och det är ju galet vad man samlar på sig. Det tar på krafterna men är också väldigt befriande att få ordning och reda runt omkring sig. Det är lite att rensa i själen när man gör fint runt omkring sig tycker jag.

Ha en bra vecka!

Kram Anna


8 kommentarer:

  1. Saknar dina inlägg så mycket!
    Ja det är absolut befriande att rensa...skulle jag också behöva men tiden, energin och orken finns inte till det just nu.
    Njut av ditt storstädade hem!!

    Hälsningar Anna V

    SvaraRadera
  2. visst är det härligt att rensa och att "slänga" känns gott ända in i själen för visst samlar man på sig så mycket som man egentligen inte behöver! Blev inspirerad av ditt inlägg så här börjas det rensas i morgon efter jobbet! Kram från Maja

    SvaraRadera
  3. Vill bara kika in och säg att jag tycker din blogg är så underbar och alltid så vackra bilder! En fröjd...
    Ha en fin helg!
    Hälsningar,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Hi Anna,
    I've just discovered your beautiful blog. very very cosy place you have here. I'm glad I've visitd today.
    rita

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!

    Hoppas allt är väl med dig och din familj! L&V tar säkert all din tid vilket jag förstår väl! Brukar hjälpa till så ofta jag kan med våra tvillings gubarn som 1,8månader, föräldrarna behöver nog all hjälp/avlastning de kan få! Hoppas ni också får hjälp av era nära och kära!

    Ha det gott!
    Kram
    Pi

    Önskar dig en fin fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera
  6. ...sehr schöner Blog,
    schade, dass du seit Aril nicht mehr gepostet hast...

    liebe Grüße
    Ulrike

    SvaraRadera
  7. Saknar dej här på bloggen....
    Hoppas allt är bra!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Guu vilken mysig blogg, nu är jag här för att stanna:) Hoppas du har en fin onsdag. Kraam

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails