onsdag 7 december 2016

En titt i köket.




Något väldigt efterlängtat kom på plats i söndags.
Ska vi kika lite?









Inget komplicerat; bara fyra rundstavar, några krokar, kedja och lite grå färg. 
Men så kul att äntligen få hänga upp alla korgar och bakformar, grytor och den lilla ljuslyktan...

Och köket kändes med en gång så mycket mer helt på något vis. Som att det saknat den där sista viktiga biten som får allt komma samman.  

Behöver jag säga att jag är mer än nöjd?


Nu rusar det mot helg och som jag längtar.
Vi tänkte tjuvstarta lussefirandet redan på lördag och om allt går som planerat kommer vi  nog att ta in en och annan gran också. 


Kan man annat än älska den här tiden på året?


***

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar blogg du har <3 Den sparar jag direkt :) Hoppas du får en fin dag // Ramona

    SvaraRadera
  2. Så inspirerande blogg! Kika in på www.isadeco.se om du är ute efter krukor! Vi har så många fina i tre olika stilar!

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackert! Speciellt de runda knäckebröden...

    //C

    (http://fondofhome.blogg.se - nyinvigd inrednings-/renoveringsblogg)

    SvaraRadera
  4. Vart är tapeten ifrån?

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails