torsdag 8 april 2010

Den här turkosa...

Trådkorg från Den Ljuva Blomstertid

...färgen är så ljuvligt söt. Trådkorgar kan man väl dessutom aldrig få för många av. Bara för att den är så fin köpte jag två till mig själv och en till mamma i påskpresent. En ska få bo ute i blomsterverkstaden till sommaren. Den andra vill jag njuta av här inne. Jag har köpt en del saker som jag tänkte skulle vara utomhus men eftersom blomsterhuset inte är klart än har jag placerat ut alla saker här inne istället. Nu vet jag inte om jag vill flytta ut något av allt det fina. Lösningen är kanske att köpa dubbelt av vissa saker. Undras vad mannen tycker om det? Dagens i-landsproblem skulle man kunna kalla det... *ler*

Nu vet jag förresten vad jag kan ha i min sockerlåda. En sockertopp förstås i form av vår mysiga Molly.



Ha en mysig kväll!

5 kommentarer:

  1. Klart Molly ska sitta i lådan!!! Hon är ljuvlig!!! Yvå av varje....det låter något det;o)

    Trevlig Helg!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Det är klart att sötnosen Molly ska va i lådan.
    Tack för den gulliga trådkorgen, den hänger redan i taket..!!
    Kram till dig o R från M

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!

    Håller med dej - den där turkosa är alldeles underbar. Jag har också börjat förbereda lite för vad som snart skall flyttas ut i mitt växthus.

    Ha en fin helg i solen - kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Skjønne Molly...passer godt oppi denne :o)
    en nydelig farge på denne kurven...er veldig glad i turkis!! en sommerlig og fin farge!!

    Ha en fin helg Anna :o)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails