söndag 4 december 2011

Andra advent


Andra ljuset är tänt och helgen går mot sitt slut. På adventsstaken hänger små strutar i avvaktan på att få hängas upp i granen. Kanske ska dom fyllas med något gott från julbaket också. I år struntar jag nog i att ta fram några tomtar. Kanske nästa år också men antar att dom åker fram när barnen är lite större. För mig finns julstämningen i doften av hyacint & gran, i korgar med röda juläpplen och i gammaldags rödvita tyger.

Hoppas du har haft en fin helg!

Kram Anna


4 kommentarer:

  1. Kan inte annat än att hålla med. Julen är underbar med sina härliga dofter från det nygräddade i ugnen, grandoft och hyacinter för att bara nämna några. Och det gammdags klassiska, mer behövs inte=)

    SvaraRadera
  2. Koselige bilder her fra peisen din!

    Ha en fin ny uke :o)

    SvaraRadera
  3. Hej så fina strutar du har, jag har presic samma tanke som dej när det gäller tomtar, min får nog sova i lådan iår, tar bara fram några nogrant utvalda har börjat tröttna på dom.
    kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails