lördag 26 september 2015

Hösten i mitt hjärta.



Och så har det ju blivit höst.
Kanske min favoritårstid av alla. Ja, om man nu måste välja vill säga. 

Tycker de flesta årstider har sin charm men just början på hösten; när löven gulnar och luften är sådär frisk och hög, solen kanske tittar fram och man kan gå i en stickad kofta och sjal och bara njuta. Det är snudd på det bästa tycker jag. 

Och den här hösten är ju alldeles särskilt speciell och härlig med ett flyttdatum som kommer allt närmare. Aldrig har hösten varit så välkommen som nu.




Jamen just det, nu finns ju bloggen på instagram också;
@ljuvalantlivblogg heter jag där om man vill följa.


Bästa helgen till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails