måndag 17 oktober 2016

10 bloggar tidningen Lantliv gillar.




Jamen visst.

Den här lilla bloggen letade sig visst in på listan över 10 bloggar som tidningen Lantliv gillar. Jag är ju sedan massor av år omåttligt förtjust i just Lantliv så glädjen och stoltheten över att få vara med på deras lista är allt lite extra stor. 

Och vilket sällskap jag hamnade i!
Alla dessa fantastiskt fina bloggar och kvinnor som jag själv följt i många år. Lotta från Fyra Årstider har jag dessutom haft nöjet att träffa för ett antal år sedan då hon kom till Ystad för att fota vårt hem. Reportaget kom så småningom i tidningen Bolig Dröm.

Om du vill titta närmare på listan över Lantlivs favoritbloggar klickar du här!


Bästa måndagskvällen till er!


***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails