lördag 17 oktober 2009

Störst av allt är kärleken



"R, älskar dig för att du är du, för allt du gör för mig och för oss, för allt du gör här hemma. Tillsammans delar vi vardagen, i nöd och i lust. Du gör mig hel och finns alltid där. Jag beundrar din kraft, energi och vision. Känner mig så lyckligt lottad och tacksam att få dela livet med dig."

Visst är det är lätt att ta varandra för givet när man levt ihop ett antal år. Livet blir dessutom inte alltid som man tänkt sig att det skulle bli, problemen kommer smygande. Då är det viktigt att stanna upp och reflektera. Vad är viktigt? Hur vill jag leva mitt liv? Vilken väg ska jag gå?


I ett par år har vi kämpat med att bygga upp vårt hem och göra det till en varm och trygg punkt i livet. Det har krävt en del tålamod, blod, svett och tårar. Vi har en bit kvar men redan nu är det allt vi hoppats på att det skulle bli.

Det finns många drömmar kvar att förverkliga och även en del strider att utkämpa. Så är livet och jag vill inte ha det annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails