söndag 5 februari 2012

Min lilla provdocka



Vilken vinterhelg! Galet kallt med en termometer som visade 19 minusgrader igår. Våren känns långt bort men vad gör väl det när solen skiner och snön knarrar härligt under skorna. Det är dessutom ljust lite längre om dagarna och bara det gör stor skillnad.

Inomhus sprider min nya provdocka ljus och glädje runt sig. Blev helt förälskad och mot bättre vetande fick den följa med hem. Nu flyttar jag runt och provar lite olika ställen att ha den på. Den är så fin så den måste synas och komma till sin rätt. I slutänden vinner nog vardagsrummet. Det rummet behöver lite mer charm och det är ett av vårens projekt att försöka få till. Inte köpa nya saker utan bara flytta runt lite på det jag redan har.


Nu väntar en brasa, tända ljus och en god middag på mig.

Njut av söndagskvällen!

Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Vilken charmig provdocka.. Har även jag kikat på den flera gånger :) Den blir säkert fin i ditt vardagsrum. Önskar dig en fin vecka! Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin!
    Önskar dig en härlig vecka!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Oj sicken söt liten provdocka :)
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken härlig provdocka!! Visst är det skoj att flytta runt på sina saker från rum till rum o mycket billigare än att loppa "nytt" ;)
    Hoppas du får en fin start på veckan!
    Kramar, Jessica

    SvaraRadera
  5. Så jätte söt provdocka =)
    Förstår att du inte kunde motstå den.
    Hoppas du får en bra start på veckan.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  6. Sikke flotte billeder ...
    Fandt tilfældigt din blog og lægger mig som fast følger ...
    Glæder mig til at følge dig fremover ...
    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails