tisdag 1 november 2011

Reportage i BoligDröm del 2


Foto & styling Kristin Fägerskjöld/Anne-Charlotte Andersson

Då var det november och snart börjar nedräkningen till första advent. Som jag den julälskare jag är längtar jag redan efter den underbara doften av glögg & pepparkakor. Efter att få smycka med granris & hyacinter, baka lussekatter och slå in julklappar... åh, då njuter jag. I väntan på allt härligt som ligger framför oss kommer här några fler vackra bilder från reportaget.

Foto & styling Kristin Fägerskjöld/Anne-Charlotte Andersson

Just nu har jag lite spännande nytt på g. Inget är klart än men om allt går i lås så kommer jag såklart att berätta det. Håller tummarna för att min lilla dröm ska slå in! Livet är bra konstigt ibland. Oftast när man tycker att inget går ens väg, det mesta känns tungt, kan det helt plötsligt göra en total kovändning. Lite så är det nu! Det händer spännande saker, både privat och kanske nu även med min lilla blogg! Som pappa brukar säga, när det är som mörkast i tunneln är det som närmast till ljuset.

God natt mina vänner och sov gott!

Kram Anna


1 kommentar:

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails