fredag 13 januari 2012

En dag av tvivel

Tvivel... ja, det drabbar väl oss alla ibland. Jag har nog aldrig känt så mycket oro som sen jag blev mamma. Rädd för att göra fel och att inte kunna hålla jämna steg med människor runt omkring mig. Rädd att jag är en sämre mamma än dom som "bara" har ett barn att ta hand om. Rädd för att livet inte ska bli allt det jag har drömt om. Rädd för att inte räcka till. Rädd för att inte orka. Sömnbrist och långa dagar gör väl sitt till antar jag. Jag förstår inte varför det ibland är så svårt att bara stanna i nuet. Inte fundera så mycket på hur framtiden kommer att bli. Bara stanna upp och känna att jag är tillräcklig och att mina barn inte saknas något.

Dagar av tvivel känner jag lycka över att ha en familj som förstår och som alltid finns nära.
Mamma och pappa, den här buketten är till er - för att ni alltid ställer upp och ger så mycket av er kärlek utan att kräva något tillbaka! ♥

Kram Anna


2 kommentarer:

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails