tisdag 10 januari 2012

Vår nygamla trappa


Det verkar tack och lov som att vi andra tre klarade oss undan magsjukan! Vilken tur! Jag kan inte ens föreställa mig hur det hade varit om både jag och barnen hade blivit sjuka. Usch, så hemskt...

Nu är trappan är tapetserad och det blev verkligen jättefint. Det verkar kanske som att vi har Soltorp överallt men hall, trappa och första delen av köket hänger ihop så det känns naturligt att det blev så. Dessutom är den så fin att jag utan problem skulle kunna haft den i matrummet också. Så kanske det blir om några år. Än är vi väldigt nöjda med vår grå Baltzar från Sandberg.

Idag låg ett spännande mail och väntade i min inbox. Det kan bli en rolig upplevelse och givetvis berättar jag mer om det lite längre fram i vår. Allt tack vare bloggen! Kan inte nog säga hur positivt det har varit att starta och driva Ljuva Lantliv. Det tar mycket tid, mer än jag egentligen känner att jag har just nu, men det ger också så mycket i retur. Inte minst responsen från er som tittar in varje dag. Härom kvällen hade jag besöksrekord, 392 fina vänner hittade till mig. Ni skriver fina kommentarer, mail och lägger till er som följare. Tack söta! Att läsa det ni skriver, efter en jobbig natt och med griniga älsklingar som inte velat sova, lyfter ni mig och förgyller min dag!

Varmt välkomna, både nya och gamla vänner!

Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Hihi, ja vi har verkligen samma smak vad gäller tapeter. Och sötsaker. Och mycket annat fint. Vi är lika helt enkelt!

    Så kul med spännande mejl. Att vara bloggare innebär mycket spännande i inkorgen :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej! Underbar tapet i trappen. Vilka fina kottar du har, fyllde ett år gjorde en av mina strax innen jul o jag känner som dig en nostalgi... Att man m

    SvaraRadera
  3. Hej! Underbar tapet. Vilka fina små kottar du har ;)) en av mina fyllde ett år innan jul och jag känner som dig att man måste njuta o ta tillvara på den korta tiden man får med sina små. Spelar ingen roll ålder för man saknar allt och tycker lika mycket om nuet. Det är en känslomässig berg o dal bana med barn. Dom är alldeles som sitt livs elexir. Härliga runt ett år oxå, med o börja gå och allt. Ser för sturtskönt ut i vinteroverall när dom tar sina första kliv utomhus med skor på. Nu ska jag läsa vidare på din blogg, gillar den mycket, första gången här idag....
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar tapet! Precis i min smak och den skulle jag mycket väl kunna tänka mig att ha här hemma.

    SvaraRadera
  5. Underbar trapp och tapeten är jättefin! :)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Tapeten är så fin!
    Det kan bli den i köket men vi velar
    fortfarande lite grann.

    Kram Thess

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails