tisdag 31 januari 2012

Levande hem


Lite mer fransk lantstil, en del industriella influenser och toner i svart och beige. Lite mindre torpkänsla och pastell. Så tycker jag man kan summera nya Levande hem. Det passar mig väldigt bra som just nu känner lite på färgen svart. Jag är fortfarande helt såld på vitt, vitt och åter vitt men kan tycka att det är väldigt fint att bryta av med enkla svarta ramar på väggen eller ett par vackra svarta ljusstakar. Det skapar spännande kontraster och blickfång i ett rum. Det svarta bordet på första bilden är sanslöst fint och hade jag bara haft ett större hem hade jag absolut varit spekulant på ett sådant.

Kram Anna

8 kommentarer:

  1. Det der rigtig godt og hyggeligt ud :) ja det giver ældre med lidt sort imellem alt det hvide
    God dag jeanett

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Vackert med det svarta och vita:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har också försökt ta in lite svart nu och då, men får det inte riktigt att bli "min" färg.
    På ramar gillar jag det skarpt, passar bra mot allt det ljusa :)
    Ha det bra!
    Kram, Jessica

    SvaraRadera
  4. Hello Anna,

    i´m a new reader ♥. You have a wonderful blog with a lot of inspirations!!!

    nice greetings
    rena

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! Jag tittar och njuter.
    Kram
    Tina

    SvaraRadera
  6. Jag läste i tidningen att levande hem skulle tas över men jag har inte varit där än. Dina bilder ser lovande ut, måste tag mig en sväng ditt någon gång.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  7. Har äntligen blivit färdig till att gå in till Levande Hem idag.
    Åh, jag blev så förtjust. Var så rädd att de nya ägarna förändrat för mycket. Men förändringarna var bara till det positiva hållet. Mycket väl godkänt!!

    SvaraRadera
  8. Den anonyma skrivaren i förra kommentaren är Maria Gustafsson.
    Kram till dig Anna

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails