lördag 14 januari 2012

Vinterfint i köket



För första gången sover Liv och Viktor över hos mormor och morfar. Mannen och jag har gått som två oroliga själar här hemma hela dagen men allt har gått jättefint så här långt. Nu ska vi bara njuta av att få sova en hel natt för första gången på över ett år. Att få ta sovmorgon, äta frukost i lugn och ro med en varm sprakande brasa. Jag saknar mina små troll något vansinnigt men behöver ladda batterierna. Nu lägger jag gårdagens trista tankar bakom mig och stannar i nuet.

I köket har jag gjort vinterfint med några kvistar Vaxblomma.

Önskar dig en fin lördag!

Kram Anna


6 kommentarer:

  1. Hoppas ni haft en mysig dag och kväll. Du, liksom så många andra tjejer har alldeles för stora krav på dig själv. Du är fantastisk och för dina barn är du den absolut bästa mamman i världen, glöm inte det!
    Kram, Karin

    SvaraRadera
  2. Mysigt att piffa lite.
    Mitt blogginlägg idag heter 'Sommarfint i köket'... :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning Anna, ni tog ett toppen bra beslut med en egen-ladda-batterierna-stund! Våran flicka är 3 år och jag har alltid haft mycket svårt att slappna av och njuta eller jobba på hemma med nåt när vi inte varit tilsammans hela hela tiden....nu går det lite bättre för jag har insett vikten av det:) Selma är nu påväg till farfars familj för några timmar och jag ska skura tvättstugan/bastun/duschen och samtidigt njuta en liten smula av vetskapen att hon är på ett litet äventyr.
    Är så glad att jag hittat hem till dig!
    Kram Anna V

    SvaraRadera
  4. Å vad fint du gjort!
    Ha en skön dag
    AC

    SvaraRadera
  5. Hoppas det gick bra. Och vad härligt med sovmorgon och frukost i lugn och ro!
    Kram Jannike

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails