söndag 6 november 2016

Ett budget tips de lux.





Men hur söt?

Små rådjur fyndade på TGR häromveckan för ynka 20 kr styck. Tänkte direkt att dom där nog skulle göra sig riktigt bra i det som så småningom kommer att bli Livs egna rum. Min flicka ä l s k a r nämligen djur och figurer av alla slag så Bambie kommer med all säkerhet att göra stor succé. Och äpplet faller ju som bekant inte så långt från trädet för jag tyckte nog att dom absolut skulle kunna göra sig på fler ställen än i ett barnrum. 

Fyra Bambie fick det alltså bli; två till 5-åringen och två till mamman i familjen. 
Om inte det är ett riktigt budget fynd de lux så vet jag inte.


Efter spökfest till sent ut på kvällen och min allra första SFS på Instagram (@ljuvalantlivblogg heter jag där om någon undrar) längtar jag verkligen efter sängen.

Natti natti finaste ni.  


***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails