söndag 3 januari 2010

Anna och Leila bakar


Ljuvliga kanelsnurror

Resultatet av dagens baklust blev ett helt fat fullt av härlig kanelsnurror à la Leila. Bakade även hennes jättegoda rågsiktbullar. Till kvällsmat mumsade vi på några av dom goda bullarna med skinka och senap följt av kaffe och snurra. Så gott!


Största inspirationskällan

Tallrik och mugg från Green Gate

Nu kryper jag ner i sängen och läser en stund. I veckan kommer jag att anta en utmaning från gulliga Malin som går ut på att visa hur man förvarar sitt kaffe och te. Jag klämmer nog in några bilder på mina favoritkoppar också. Hoppas det är ok. Ni kan även vinna fina saker hos Malin just nu. Klicka på tredje bilden till höger så kommer ni direkt till tävlingen.

Sov så gott och tack snälla alla som har tittat in idag. Rekord för mig, just nu 93 besök. Helt fantastiskt!

Kram Anna


8 kommentarer:

  1. Jisses så gott det ser ut! Mmmm får nog ta och baka snart...

    Grattis med så många läsare!

    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  2. Kul att du har så många läsare. Grattis!
    Ville bara nämna att bilden till Malins tävling inte är "klickbar". Det kanske bara är hos mig eller så är det kanske något som gått fel med tekniken.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Mmmmm, nybakade bullar, så himelskt gott. Testade hennes bullrecept tidigare i veckan och vet att de smakar bäst :)

    // Catarina

    SvaraRadera
  4. Åååå..., Anna, vilka ljuvliga bullar!!!!
    Visst är hon en "gud" i köket den där Leila och hon lyckas inspirera många till mat och baklagning.
    Grattis till nästan 100 strecket när det gäller besökare..., visst är det kul:):)

    Ha en skön måndag
    Kramar till dig...
    Marianne

    SvaraRadera
  5. Ser så gott ut!! Luktar ända hit...
    Tack för dina gulliga ord!! Inte konstigt att din besöksräknare ökar, så mysigt som det är hos dig!! Jag slog oxå rekord igår 179 st!!! Det är ju så kul!! Lycka till med utmaningen och ha det gott!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Åh, vad gott det ser ut! Finns väl inget godare än nybakade bullar. Är nästan så att till och med jag blir baksugen (och det händer inte ofta, hihi).

    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Här har det också bakats bullar idag, fast de blev inte lika snygga som dina. Men goda var de allt för det slank ner några stycken ;) Mitt första besök på din blogg, den är jättefin så jag kommer igen!


    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Åh,de där bullarna smakade säkert lika gott som de är snygga!!
    Kanske jag skulle ta och investera i den boken och få lite inspiration,det är inte för ofta jag bakar.Men bagarna ska ju leva de åxå;)

    Herrejösses va kul med så många som kikar in,fast jag förstår ju varför.Alltid lika mysigt härinne.

    Ha en gó kväll.Kramkram/S

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails