tisdag 16 mars 2010

Sockerlåda

Tänk vilka vackra lådor...

...man gjorde förr

Visst är den fin, min sockerlåda. Vann till slut budgivningen på Tradera och hämtade den här skönheten idag. Nu är frågan bara vad jag ska ha i den?! Drömmer om ett stort skafferi där man kan förvara allt i gamla vackra lådor men det får inte plats här hemma i vårt lilla lilla skafferi. Får ta ett varv runt i bloggvärlden och hitta inspiration och idéer. Känner att jag inte har så mycket av den varan just nu efter jobbet. Oavsett innehåll njuter jag av mitt nya fynd.

Önskar dig en fin fortsättning på veckan.


♥ ♥ ♥

Kram Anna

14 kommentarer:

  1. Grattis!!!
    En kjempefin sukkerkasse.....liker så godt gamle kasser :o)
    Ha en fin kveld Anna....og ta vare på deg selv :o)

    SvaraRadera
  2. Underbar! Har en margarinlåda från farmor och farfar som är mig kär.

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag har en i vårt skafferi.
    Jätte fint.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Grattis! Dom är super snygga. Jag hoppas också ramla på en någon gång:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. En låda som gjord för ??? Ja, i princip vad som helst. Jag gillar verligen såna gamla lådor. Tyvärr är de ofta riktigt dyra.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja dessa underbara gamla lådor, tillhör min favoriter oxå..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Underbar låda! Var precis hos Fyra årstider som visar sitt skafferi idag....
    Glasflaskor var jättefint.

    SvaraRadera
  8. De är fina de lådorna... hade en som stod...UTE! gissa om den blev fördärvad? Vansinne:)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  9. Vad roligt! Stort grattis till ditt fina fynd!

    SvaraRadera
  10. Hej!!
    Jag har två en i bokhyllan, och en i hallen!! Passar ypperligt att lägga skor i!!
    Vid jul har jag alltid min julgran i en, det är så fint!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Hej Anna, oj så mycket fint jag missat här! Nu har jag läst ikapp och njutit härliga bilder från ert underbara hem!

    Så fiiiiin sockerlåda! Jag har en liknande, men vet inte var jag ska göra av den!

    Härligt ljus på bilderna förresten.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Har just hittat din blogg. Mycket inspirerande, det ser så fräscht och fint ut hos er! Jag tittar gärna in igen!

    Kram Outi
    http://anvantonytt.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Jättefint fynd, nästan synd att "gömma" i ett skafferi. Har sett ett jul-blom-arrangemang i en sockerlåda. Ska försöka minnas i vilken blogg...
    Ja, det är naturligtvis inte aktuellt just NU, man man kanske skulle kunna ha vårblommor istället? Eller fylla det med påskägg? flaskor? Inredningstidningar? Ved? Skor i hallen? *fniss*

    Jag är säker på att du hittar ett lämpligt ändamål för det...!!!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  14. Den är ljuvlig - Grattis! Du hittar snart en fin plast till den:) Ha en skön torsdagskväll - kram!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails