torsdag 17 november 2011

Söt liten gunghäst


En ny favorit är gunghästar i alla storlekar och former! Den här lilla hittade mannen och jag i en underbar butik Malmö, "Blomster & små ting". Helt omöjligt att inte få något med sig hem varje gång man går innan för deras dörrar! När vi var där senast var vi dessutom själva för första gången, barnen var hos mina föräldrar. På 10 månader har jag inte lämnat barnen mer än för att åka och handla en gång i veckan.Tror både vi, barnen och mormor & morfar hade en riktigt härlig dag även om det kändes lite konstigt också såklart. Två hängen med gunghästar fick följa med hem i alla fall och fler lär det säkert bli. Hittade en helt underbart söt röd variant på Broarnes. Nästa år vill jag gärna fylla barnen lilla gran med massa söta hängen i den här stilen. Så fint!

Glöm inte att tävla om en vacker emaljskylt från Ramsign!

God natt och kram
Anna


3 kommentarer:

  1. Hej där!
    Jag andvänder mej utavtt program som heter photoscape, sök på google så hittar du det. Det är gratis att ladda ner och jag älskart ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken liten söting till häst,jag förstår att du gillar´n.
    Hoppas helgen varit bra.


    Kram Thess

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails