måndag 23 januari 2012

Nya utmaningar



Det blev en omtumlande start på den nya veckan. Hela helgen har dottern varit vaken flera timmar varje natt och så även natten till idag. Jag vill inte räkna ihop hur lite jag har sovit dom senaste dagarna. Hujedamej, blir trött bara jag tänker på det. Betydligt roligare är att mannen fått en ny spännande utmaning i sitt yrkesliv. Jag är så glad att jag glömmer av hur sömnig jag är.

Den här fina kammarljusstaken är jag galet förtjust i. Den franska texten är pricken över i:et. Jag älskar alla former av lyktor och ljushållare. Det sprider sån värme och stämning med levande ljus! Jag skulle gärna få in lite mer rustik fransk lantstil i huset framöver. Ut med det nya och in med det gamla för att skapa en riktigt härlig atmosfär i vårt hem.

Kram Anna


4 kommentarer:

  1. Vilken jätte fin ljusstake!!
    Det här med barn och deras sömn kan ta knäcken på en,men det blir bättre jag lovar =)

    Kram Thess

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får ta igen all förlorad nattsömn snart:)
    Du har en riktigt ljuvligt ljusstake!! Förstår att du gillar den.
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Känner igen det där med sömnlösa nätter...hoppas det ger sig snart!
    Jättefin ljusstake!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Snygg Header!!
    Hoppas du får sova snart... :)
    Gillar kammarstaken helskarpt!!

    Kramis Tina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails