lördag 24 oktober 2015

Att sitta på pottkanten.



Som ni vet vid det här laget så håller vi ju som bäst på att packa ner hela vårt hem i flyttkartonger.

Och det sätter mig aningens lite på pottkanten när det kommer till att kunna ta bilder. Så i brist på rum, som faktiskt går att fota i sin helhet, har jag istället gett mig på att fota lite pims och småkrams här och var. Det har funkat helt okej, i alla fall ända fram tills nu. Men när även dom där små blickfången börjar tryta, då blir det helt klart lite svårare. Allt vi inte använder till vardags är ju det första som får åka ner i lådorna. 




Så vad gör man då?

Ja, ett sätt kan vara att samla ihop några fina saker ur skafferiet och ställa på ett bord. Inga konstigheter med det tyckte Viktor. Liv reagerade inte ens. Klart man kan ha skafferivaror lite varstans i huset. Dom har väl vant sig vid mig och min kamera vid det här laget antar jag. Och så passade han på att provsmaka några hasselnötter när dom ändå stod där på bordet medan jag knäppte bilder. 


Såhär kan det alltså se ut hemma hos oss nuförtiden; i huset som bäst kan beskrivas som en spillra av sitt forna jag. Och det är två veckor kvar nu.

Som jag längtar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails