söndag 11 oktober 2009

Kreativitet

Brödbak & pyssel

Mitt arbete som bankrådgivare kan till största delen definieras med ord som servicekänsla, pappersarbete, analytiskt tänkande, regler och lagar. Kan tyckas lite väl formstyrt ibland men jag tycker samtidigt om tydligheten.
Kreativiteten
får flöda fritt här hemma istället. Jag har alltid älskat att pyssla och använda händerna. Jag tycker om att prova mig fram och uttrycka
mig på olika sätt. Att skapa med bild och text är fantastiskt roligt. Genom bloggen ser jag vårt hem och vardag med lite nya ögon. Tankar om något eget i framtiden får ny näring. Kanske kan det leda till något mer framöver? Att kombinera det tydliga & strama med det mjuka & sinnliga? Drömmen finns där i varje fall och det är kanske det viktigaste.

2 kommentarer:

  1. Tack för din rara kommentar! Nu måste jag kolla in din sida!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej,

    tack för din gulliga kommentar!
    Så kul att hitta hit, alltid lika spännande med nya fina bloggar!

    Vilket vackert bildcollage du bjuder på, blev tvungen att klicka upp det så att jag kan se det härliga bilderna riktigt ordentligt :-)

    Nu ska jag kika vidare här på bloggen...

    Ha det så fint!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails