tisdag 8 december 2015

Jul i all enkelhet.




Om stjärnor är en av mina svagheter så är snöre och band definitivt en annan. 
Allra helst om dom är rullade på trärulle. Snudd på helt omöjligt att motstå. Nu till julen dyker dom upp överallt i alla färger och former. Rena himmelriket för en snöresfantast som jag.





Och här hemma händer det äntligen saker.

Idag blev delar av vårt kök/matrum tapetserat. Herre-min-gud vilken skillnad det blev. Som ett helt annat rum. Och som om det inte vore nog hittade jag dessutom ett skåp på blocket som skulle vara helt perfekt här i Stinshuset. Bara att hålla tummarna för att det inte är sålt. 

Men, mer om tapeter och skåp en annan dag. 
Nu tar vi kväll här i huset med glögg och pepparkaka.
Jul när den är som bäst, i all enkelhet. 


*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails