lördag 24 december 2011

Julefrid till er alla!


Huset är skinande rent, klapparna ligger under granen, god mat står framdukad och det råder en skön julstämning. Det är tid att njuta av en magisk dag med familjen. Första julafton vi firar med våra egna små hjärtan. Ännu för små för att förstå hur härlig julen är men under många år framöver kommer deras ögon att lysa och tindra av spänd förväntan. Det ska bli så underbart att få uppleva. Jag vill skapa våra drömmars jul och ge barnen fina traditioner att bära med sig i livet. För mig är det så viktigt att Liv och Viktor får uppleva samma härliga julstämning som jag fick när jag var liten.

Med dom orden önskar jag er en underbar julafton!

God Jul alla vänner!

Kram Anna

1 kommentar:

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails